Mysig lördag!

Idag har mamma och jag haft en jättemysig dag i Norrköping! Vi shoppade massor massor! Jag köpte bland annat jättefina dricksglas från Indiska, en bikini, presenter till far och syster, en skjorta och ett par ballerinaskor. Vi åt mat. Mamma sallad, jag pannkakor! Och Gud vad gott det var! Kändes som alla kolla på mig, hur många "vuxna" köper pannkakor liksom? Men jag tror de flesta var avundsjuka på mina fyra pannkakor med sylt och massa grädde!

När vi åkte hem sen tog mamma en caffe latte och jag en te (påskte, rekommenderas STORT!) som vi drack i bilen. Mysit mysit!

Nu på kvällen händer något ovanligt, väldigt ovanligt: jag är själv hemma med mamma och pappa! Skapligt ovanligt! Vi har ätit wook som vi beställde, och nu kollar vi på tv. Jag sitter uppkrupen mellan dem. Mysigt till max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0