Måndag

Hela söndagen och hela måndagen har jag varit ledig. Det har varit slappa dagar vilket har varit jätteskönt och behövligt. Igår gjorde vi inte mycket, Andreas och jag. Vi åkte till ica maxi och titta lite bara. Sen fika vi med farmor och sen åkte vi till Vingåker. Det blev filmtajm och jag valde en dum film för just den dagen, men men.

Idag har jag sovit! Känns som hela dagen. Men bara lite på förmiddagen. Sen blev det en promenad och vi tittade in lite på iittala och fabrix. De hade superfina grejer! Jag vet att jag kommer bli tvungen att springa in och köpa lite grejer där när jag flyttar hemifrån, hihi!

Nu är Andreas och tränar och jag ska börja med maten. Vill se familjen Annorlunda kl8! Så byeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0