Gårdagen

Igår hann jag med en hel del! Så det blev en lång dag.

Dagen började 06.30 då klockan ringde. Jag åt en tallrik gröt, gjorde mig iordning och gick hemifrån kl 08.00.
Jag var på gymmet och började träna 08.30, tränade cirka en timme. Så efter det (ca 09.30) trängdes jag i omklädningsrummet med alla pensionärer. Jag duscha och gjorde mig iordning. Klockan 10.00 var jag klar och började vandra på stan en kortis. Men bussen gick 10.15 så ställde mig och vänta på den rätt tidigt. Jag åkte till Vingåker och kl 10.45 begav vi oss till Örebro. Först ett stopp i Kumla så Andreas kunde hämta sina utbildningsböcker, sen blev det Marieberg.

Jag kom hem med ett par nya örhängen, nya träningsbyxor och galgar. Lite konstig röra, men så kan det va! Ska försöka hålla hårt i pengarna nu, men jag bara Måste köpa en grej på Fabrix! Sen tror jag att jag shoppat klart, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0