Älskade Emma!

Idag träffade jag min vän Emma! Kände att det var allt för länge sedan vi träffades och vi hade superkul! Massor att prata om vilket var härligt! Vi satte oss och åt lunch på coffee lounch. Blev foccatia vilket smakade väldigt gott! När vi sätter oss vid bordet så säger Emma: "vänta jag har något till dig!" Och så tar hon upp ett paket ur väskan! För jag fyllt år. Det var en helt underbar bok! Tack snälla Emma! Det var jättesnällt! Är kul när folk tänkt till med presenter de ger bort. Bara att de har haft tanken är så gulligt!

Det var himla trevligt att träffa min vän. Förstår att jag saknade henne när hon var i USA, förstår inte hur jag överlevde. Men det var ju tur att jag gjorde det. Haha.

Ps. Har haft det lite krångligt med språket idag känner jag, så ha överseende. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0