Onsdag 24 April.

Idag har jag hunnit med en hel del. Vaknade vid sju av väckarklockan, åt frukost och sov sen en stund till. Vid 11 var jag på gymmet. Idag gick det riktigt bra att träna faktiskt! Det var kul!

När man tappar sin motivation får man komma på något nytt, i mitt fall räckte det med att damma av en gammal lista på spotify att ha i lurarna. Samt att drömma mig bort och tänka på Turkiet! Det gjorde mig lite exalterad faktiskt, kul!

Gjorde lite hushållssysslor hemma, åt lunch och kollade på Vänner. När klockan slog 14.20 var det dags att cykla till min inskolning på ett nytt hus, där jag kommer vara i sommar. Det var intressant men såklart klurigt i början. Slutade vid 20-21. Och cyklade hem igen. Ja, jag har cyklat runt hela stan idag tamme tusan! Och den mesta cyklingen var i motvind och i regn. Tror jag måste pumpa däcken också..

Imorgon blir det mer inskolning, sen jobb i Flen, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0