Onsdag 17 april.

Imorse var jag uppe med tuppen! Ville gymma innan frukost så försökte med det. Dock är man ju så trött på mornarna att man har svårt att komma upp. Hade satt klockan på 06.50, men gick upp 07.20. Jaja. Inte så farligt ändå. Åt en tallrik gröt och cyklade till gymmet.

Körde ett relativt hårt pass med mig själv. Kör egna övningar på golvet samt använder maskiner. Men körde på lite mera vikter idag, samt längre och hårdare träning på golvet. Var skönt att komma hem sen och äta en minifrukost/förmiddagsfika. Var tydligen ganska trött så somnade framför tv:n så fort jag ätit upp.

Åkte till Vingåker vid halv 2. Åkte och handlade blommor åt Andreas lägenhet (jag älskar blommor). Samt handlade på ica. Riktiga vingåkers bestyr.

Nu har jag lagat en jättegod kycklingrätt som vi precis ätit. Kyckling i ugn med örter! Eget recept! :)

Här en en bild på min minifrukost/förmiddagsfika:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0