Money och virusutslag

Jag har denna vecka jobbat lite för mycket känner jag. Att jobba tre helger i rad än så länge känns lote tufft, men money money! När jag blev bokad för ännu en helg (alltså 4 helger i rad) kände jag att helgen efter får bli min vilohelg. Då är det första advent också och vi är bortbjudna till bästa grannarna så det passar bra.

Följde med mamma till vårdcentralen i fredags. Tog tillfället i akt att fråga om de konstiga prickarna/utslagen som ploppade ut i onsdags. Fick reda på att det var virusutslag. Yey. Nu får det vara nog med sjukligheter! Efter nyår kommer jag äntligen våga mig på att träna igen och just nu längtar jag så! Ska nog köpa mig en ny träningsgarderob, det förtjänar jag, och det behöver jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0