Ledig onsdag.

Igår blev min dag lite för lång, och min hjärna lite för överhettad. Jag började jobba 7 och slutade 18. Med endast 1timmes rast. Blev förlängd dag vilket jag inte riktigt räknat med. Jag hade varken med mig mat eller pengar. Som tur var så har man bra arbetskamrater så en av dem lånade ut en hundring till mig så jag kunde köpa lite sallad.

När jag kom hem fanns det lite mat som jag kunde slänga i mig för att sedan åka till ridningen där jag fick en av de nya (och väldigt speciella) hästarna. Och självklart var det hoppning. Men jag överlevde, vilket ju är huvudsaken. Fick fjordingmedalj av min ridlärare. Hon sa att Mimmi (hästen) aldrig gått så bra med någon som hon gjorde med mig! Kul!

Idag har jag i alla fall en ledig dag och den ska spenderas med min käre vän Sofie. Så snart blir det frukost på Sultans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0