Byta liv med mig?

Just nu tror jag inte att någon är speciellt pigg på att byta liv med mig och jag känner att November inte kommer bli en bra månad precis. Första dagen gjorde inte heller mycket för att imponera.

Varför så negativ? Jo, jag hatar operationer och denna månad kommer två stycken operationer av den närmaste familjen att äga rum. Så November månad kommer att bjuda på mycket nervositet.

Jag är sjuk. Fick provresultat i tisdags som inte var så bra, så nu går jag på antibiotika. Och troligen så var det av den jag fick feber igår och då måste man kontakta sjukhus eller läkare. Men nu när jag precis vaknat är jag feberfri vilket är väldigt bra! Men jag får fortfarande avvakta och se hur det blir under dagen.

Jag hoppas verkligen att i månadens slut så kommer allt kännas mycket bättre. Operationerna är gjorda och antibiotikan har fått ut min dumma infektion och att jag då mår bättre. För denna infektion gör att man nästan tappar livsglädjen, så håll en tumme att det försvinner nu! För i nästa månad är det jul och jag älskar December och allt mys som är då, så då kan väl ändå allt ha ordnat sig så jag verkligen kan njuta ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0