Helgen som varit!

Ja, jag har haft rätt mycket för mig på sista tiden med bal och allt. Dessutom ska de sista sakerna in i början på nästa vecka + en redovisning nu på fredag. Så jag är inte rastlös precis!

Balen var helt och hållet underbar! Alla var så fina, speciellt min vackra pojke♥. Han var finast av alla och vi hade jättekul hela kvällen. Maten var tyvärr ingen höjdare, men allt annat var helt fantastiskt! Jag tror jag gick och la mig vid tvåtiden, men jag hade då inte lusta att göra det egentligen. Hur många gånger får man egentligen klä sig så där fin? Jo, två gånger! På balen och på sin bröllopsdag. Så det var en av två. Usch och fy. Skulle gärna gå klädd så varje dag, men då blir det ju inte så speciellt i och för sig. Och sen var det ganska jobbigt att hålla upp klänningen hela tiden. Och mina fötter! AJ! Jag hade sååå ont i dem! Kunde knappt gå. Fick panik ibland och var tvungen att sätta mig. Haha. Skönt att man har en sån snäll pojkvän som bar en till bilen sen på natten. Annars så tyckte jag att det som var bland det mysigaste var när man fick låna sin pojkes kavaj när man frös, hihi. Ja, en underbar kväll var det med mycket dans och glada miner.

Det blev att gå upp tidigt på söndag morgon. Faktiskt så tidigt som halv åtta för att gratta mamma på morsdag. Hon fick det hon önskade sig: ett hantelsätt som vägde totalt 20 kg..

Klockan tolv var det lunch med pappas mamma och min faster på Djulö herrgård. Efter det tog vi mustangen till Hälleforsnäs och mormor och morfars sommarstuga där kusinerna också var. Det var roligt. Vi doppade fötterna i vattnet alla kusinerna.


Sen skulle jag bara vilja gratta alla mammor med denna underbara låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0