Uppladdningen!

Jag vet inte vad det är med mig, men när värmen är som värst får jag lust att ta mig ut och springa och motionera. Igår kände jag just så, och det slutade med en powerwalk/springtur, och Sofie var inte sen med att hänga på. Vi tog det inte på vilket ställe som helst heller, utan vi tog djulörondan i värmen!
Sofie var smidig och hade "vattenbälte" (eller vad det heter), alltså ett bälte runt midjan som det hängde några vattenflaskor i, smart! Vi gick den mesta delen då det nästan var för varmt för att springa. Men spurt blev det allt upp för gatstubergsbacken! TVÅ (!) gånger! Bra gjort av oss, bra gjort!

Det var min lilla uppladdning inför balen idag. Skönt, så man inte känner sig som en soffpotatis. Vill känna mig fin som en prinsessa idag, och det hoppas jag att jag kommer göra. Är lite nervös faktiskt, och vaknade ungefär en timme innan klockan ringde. Nu ska jag snart åka och få håret fixat av min frisör, sen kommer dagen rulla på och innan man vet ordet av så står man där på balen, aah! Nu blev jag ännu mer nervös. Måste nog kila. Ha en bra dag allihopa och håll en tumme att jag inte snubblar på klänningen och gör en faceplant eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0