Torsdag 17/5.

Ja, igår var det fullt upp. Jag började plugga vid halv tio ungefär. Hann skriva det där talet som jag ska ha i svenskan. Sen hämtade pappa och jag Evelyn på stationen. Vi åkte hem till mig och sen kom Hanna. Vi började direkt med UF och var riktigt duktiga och effektiva hela dagen. Efter vi ätit åkte vi till Mellösa och intervjuade en ledare till vår uppgift i organisation och ledarskap. Intervjun tog ungefär en och en halv timme och vi fick jättebra svar! När vi åkte hem kolla vi förbi på Lager157, jag var på jakt efter lite till studenten, men självklart köpte jag inget utan det var de två andra som kom ut med något, haha.

När vi kom hem till mig igen hann vi bara städa sen var det dags att åka till Jenny där vi tjejer i klassen hade tacokväll. Det var super trevligt! Synd bara att Sverige förlorade matchen i hockey VM, men det var superspännande. Ja, en väldigt bra och arbetsam dag kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0