Speciell torsdag.

Ja, jag sitter här på sängen under täcket och vill inte riktigt gå upp och göra mig iordning. Men inom en snar framtid måste jag göra det ändå. Det är ju mösspåtagning idag! Så himla spännande! Men jag är lite rädd för att mosa mössan när jag cyklar.. hm.. men jag har tänkt på en sak. Det värsta som skulle kunna hända idag skulle vara att man glömde mössan, och det skulle säkert vara jag om någon i så fall. Inte för jag vet hur det är möjligt, men ändå. Jag känner mig liksom utvald, haha. Men man ska ju egentligen inte skriva "det värsta som kan hända" för då händer det något ännu värre. Så jag tar gärna bort det där. Det är utsuddat, osynligt. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0