Serier♥

Jag har kommit på att jag älskar serier! Eller... kommit på och kommit på... jag har nästan alltid älskat vänner i och för sig, men jag har lagt till två nya på min lista bara under det här året. Jag kan rekommendera de starkt.
För de mesta gillar jag humor och kärleksblask. Det får jag genom att titta på vänner, men också genom min nya serie: New girl som visas på tv4. Älskar när avsnitten är så korta också, en halvtimme, tjugo minuter är en bra tid. Det är så man hinner äta sin frukost i lugn och ro medan man samtidigt blir underhållen och allt för mycket tid av morgonen försvinner inte. Love it!
Den mörka serien, men jaa, lite tjejig samtidigt är Once upon a time som jag skrivit om tidigare. Den handlar ju om sagor, så som Rödluvan, Hans och Greta och Snövit. Men den är lite mer spännande och som man måste följa ordentligt. De andra serierna kan man hoppa på ett avsnitt lite då och då och se, och den här serien kan man faktiskt bli lite rädd för. Inte för jag blivit det, än. Eller? Haha. I alla fall. Jag älskar dessa serier!

'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0