Måndag.

Idag är det måndag, men till veckan att dömma skulle man kunna säga att det är onsdag. Vi har ju lov torsdag-fredag så veckan blir kort. Har fullt upp på min lediga tid sen. Det ska shoppas lite till (!), vara fester, pluggas och ridas. Sen är det väl mer saker därtill.

Nu snart ska jag iväg och göra provuppsättning till balen! Ska bli mega spännande och om jag ska vara helt ärlig så är jag lite nervös. Men det kommer nog gå finfint. Det värsta är väl att mitt hår är lite konstigt och tyvärr så har det blivit fett. Känns samtidigt ingen idé att tvätta det då jag nog måste göra det när jag kommer hem på grund av hårvax, hårspray och allt annat jag kommer få i håret. Så i värsta fall blir det att hon får tvätta det. Men men. Hoppas i alla fall att testet blir bra så man kan vara lugn inför balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0