I ♥ shopping!

Åh vad jag har lust att åka och shoppa! Känner att jag skulle kunna köpa en helt ny garderob! Jag har hittat de finaste myskläderna jag skulle vilja ha! Går ju nästan jämt i myskläder hemma så varför inte uppdatera dem lite så man slipper skämmas i dem om man ska öppna dörren, för Andreas eller om man går ut på baksidan. Nu har jag hittat en dress jag vill ha, skulle se söt ut och känna mig som en kändis, haha! Tyvärr kan jag inte fixa en bild hit och visa er, men kanske att jag köper dem, då kan jag kanske visa.

Jag skulle vilja köpa nya tröjor, en ny sjal, nya shorts, nya jeans, nya skor, ny väska osv. osv. Om jag vann på lotto nu så vet ni vad jag skulle göra för de pengarna, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0