Hurtbulle!

Igår var jag hurtig! Först cyklade jag till skolan, sen hem igen (efter en lektion så klart!). På kvällen cyklade jag till stallet, red i värmen, och sen cyklade jag hem. På hemvägen blev det ju lite jobbigare då jag cyklade upp för gatstubergsbacken... Duktig tjej alltså! Haha! Sen var jag ute och sprang i måndags. Så adderat med alltihopa så är det rätt bra gjort. I alla fall för att vara jag.

Idag ska jag plugga, sola och dammsuga. Så jag har lite att göra. Sen ikväll ska jag iväg på "kulturkväll" som senare drar sig ner mot djulö.
Nu måste jag äta frukost. Byee.

Kommentarer
Postat av: emma

alldelles for duktig har du varit! Jag kaner mig tjcok och slo. (inte bara en kansla, da det ar faktiskt sant)

2012-05-23 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0