Går in mina nya skor.

Just nu håller jag på att gå in mina nya skor. Dessa är köpta för att användas på balen som är den 26 maj. Jag kan tyvärr inte lägga ut en bild på dem eftersom jag vill att det ska vara en överraskning om hur jag kommer se ut, hihi.
Men det är lite jobbigt att gå in ett par nya skor, fy så jobbigt! Stela kanter, tårna blir lite tryckta (ej försmå skor!) och hela foten tycker att de här skorna är lite konstiga. Jaja, det är väl därför man ska vänja sig med dem så man slipper det här bekymret på själva balen.
Är lite orolig däremot, men inte för balen, utan för att jag fått gå ner i storlek när det gäller skor! JA! Helt sant! Jag har ju redan små fötter, vill ju inte att de krymper redan! På dessa skor har jag (håll i er nu) storlek 36!!! De minsta som fanns! Öjöjöj.... hur ska detta sluta? Tur i alla fall att jag hittat ett par, med stela kanter just nu, visserligen, så det är bäst att börja gå fram och tillbaka eller något nu för att gå in dem då. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0