Fredag 18/5.

Imorse gick jag upp ganska tidigt. Jag, mamma och Sofia åkte till Norrköping för att shoppa, och det gjorde jag verkligen! Nu är jag heöt pank, men jag har förvisso nya, coola kläder! Haha. Köpte allt från bra cups till jeansjacka. Så nu ska det bli kul att kunna använda det också. Ska duscha snart, sen ska jag prova alla mina nya grejer! Ska bli spännande!

När vi kom hem så åkte jag och Sofia nästan direkt till stallet. Jag fick testa på att rida Geopard, eller Geo som hon kallas. Det gick jättebra och det blev en riktigt trevlig ridtur. En fin häst som lyssnar riktigt bra på ryttaren vilket jag gillar. (Om nu inte alla gillar det?) Men en skön ridtur blev det som sagt.

Nu blir det duschen och sen testa nya kläderna, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0