Duktig tjej!

Idag har jag varit i Söderköping med klassen och käkat glass! Mums! Blev min lunch, portionerna är ju så stora där, haha. Ändå orkade jag inte äta upp, men gott var det! Blev dock imponerad av de som käkade på MAX precis efteråt. Jösses vilka magar de måste ha! Själv ville jag knappt känna lukten av hamburgare med mera. Så jag tog en milkshake istället. SKOJA! Hade ju precis moffsat i mig massa glass! Inte var jag sugen på mer glass då inte, haha. Så dr lurade jag er allt, eller kanske inte? Haha.

Nu på kvällen har jag i alla fall varit duktig och gjort klart powerpointen (eller keynote som det heter på macen) till vår psykologi redovisning som är på fredag. Så det var skönt. Sen har jag hjälpt syrran med läxan lite, samt duschat henne. Sen har jag dammsugit hela övervåningen och våttorkat och allt sånt i badrummet. Men inte nog med det så har jag plockat in lite blommor som luktar gott och ställt i hall och badrum. Duktigt, duktigt skulle jag säga. Mamma kommer bli så stolt när hon kommer hem! Haha.

Nu ska jag fortsätta vara duktig genom att göra klart min filosofi fördjupning. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0