Sorglig dag.

Idag är en väldigt, väldigt sorglig dag. Jag lämnar nämligen in min dator om nästan exakt en halvtimme! Sååå sorgligt. Min lilla bebis! Kommer nog kännas rikitgt konstigt ett tag. Brukar ju liksom bara fälla upp skärmen och kolla facebook, och allt funkar så bra. Är super enkelt att tanka över bilder från kameran, bara att sätt i minneskortet på kanten. Nu ska man börja använda en dålig Pc som det tar 700 år för att starta, och sen varnar den bara för virus hela tiden, fast den inte har det (jag har kollat). Dessutom är Pc:n tung och klumpig. Den har kort batteritid och blä! Usch och fy säger jag bara!

På något konstigt sätt känns det som att jag kommer få en mac i studentpresent, men ändå inte. Det skulle vara roligare att få en massa småsaker och pengar. Men en dator skulle jag ju uppskatta också. Ja, man får väl helt enkelt se hur det blir. Jag blir glad vilket som. Nu vill jag bara önska alla en bra dag i det aningen mindre regniga Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0