Mösspåtagningsfest igår!

Jag har ont i huvudet idag och är trött. Men det var det värt! Började kvällen med förfest med fina vänner. Vi hade superkul och dansade, drack och pratade och hade supertrevligt! Vissa roliga insidenter hände också. Till exempel trilla Anna in i en buske. När vi fråga varför fick vi svaret: Det såg så skönt ut där! Haha. Sköning.
När vi kom till Safiren så var det inte så mycket folk där, men det hindrade inte oss. Vi körde ändå på dansgolvet. Tyvärr hände det en del tråkiga saker, men det är sånt som händer. Är faktiskt ganska stolt att jag inte dricker mig redigt full eller så, utan jag tar det lugnt och lyssnar på min kropp. (Även om det kanske var på maxgränsen igår, haha). Men det är skönt att man kan hjälpa till om det händer något.
Nu är jag hungrig. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0