Måndag morgon och gnistan!

Idag har jag hittat gnistan igen! Eller, det hände under helgen faktiskt. Ganska skönt. Speciellt att man har så fina vänner som stöttar en, tack så mycket♥

Sitter i skolan nu och har det ganska slött. Pratar lite om lördag, dagen D. Helt sjukt! För tre år sen började jag samhällsprogrammet och jag trodde aldrig att jag skulle klara det. Jag sa till mig själv helt gråtandes första veckan i ettan "om jag klarar det här och tar studenten så kommer jag vara så J Ä V L A stolt!" Och kolla, jag klarade det! Jag klarade det faktiskt! Även fast jag nästan har velat hoppa av ibland och hellre leva som skogsmulle hela mitt liv så har jag kommit förbi de hindrena och faktiskt klarat det! Helt otroligt! Jag hoppas jag kan visa för de som kanske tvivlar just nu att man faktiskt kan klara det. Att ta studenten är något man bara vill göra i sitt liv, och nu står jag här! Hejja mig och alla andra! Ni klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0