Imorgon är det min dag!

Det var ett himla tjat att man skulle börja uppdatera igen. Har varit riktigt skönt med en bloggpaus, och jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska fortsätta med pausen eller börja skriva här igen. Men jag testar med ett litet inlägg.
Imorgon är det min födelsedag och jag ser riktigt fram emot den. Visst har man blivit större och födelsedagar ska inte spela så stor roll och man är inte sådär pirrig i magen som man var när man var liten och låg och väntade halva natten för att det skulle komma in några halvvakna sångfåglar med paket. Men det ska bli mysigt. Var länge sen jag träffade lilla släkten känns det som, och samma sak gäller Andreas. Så ska bli riktigt skoj imorgon!
Jag har en väldigt kort önskelista i år. Jag tänkte att det är väl bäst att önska sig saker man vill ha när man ändå kommer få saker. Så jag önskar mig en säkerhetsväst från Hööks....
och presentkort på IKEA...
.. och även pengar!
Anledningen att jag inte träffat några på en liten stund är att jag legat däckad sen i fredags. Först igår kunde jag stå lite på benen igen. Nätterna är inte så roliga då jag hostar så mycket så jag får sova sittandes. Men men. Just nu verkar jag ju vara på bättringsvägen vilket är otroligt bra! Så nu ska jag bara fortsätta vila och krya på mig.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja äntligen ett inlägg, tycker du borde börja uppdatera här igen! :) Grattis i förskott, hoppas du får en jättebra dag imorgon!! KRAM evelyn <3

2012-02-21 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0