Torsdag.

Ja, ibland kan dagarna bli lite annorlunda än vad de brukar. Ibland även annorlunda emot vad man har för förväntningar. Min dag blev så igår. Jag kom hem och fick mig en smärre chock. Pappa var hemma. Så jag lagade lite mat åt oss, sen kom farmor och jag pratade med henne. Jag plugga lite, sen fika vi och så vidare. På kvällen hände det mest spetakulära! Jag tog mig ut och sprang en runda i skogen! Ojojoj! Måste ju bli fit for fight nu till sommaren. Lite trist att springa utan min joggarkompis, men tanken på att hon snart kommer hem får mig att bli motiverad så att jag kan hålla hennes tempo när hon väl är här hemma igen. Ska bli så härligt att jogga då! Längtar ♥

Kommentarer
Postat av: Joggarkompisen

Kan ju vara sÅ att det finns en annan joggarkompis som saknar sin joggarkompis också :) cant wait to get to see you again! Inte långt kvar nu om man tänkeer på hur länge vi har varit från varandra :) fick u brevet förresten? puss och kram

2012-04-22 @ 00:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0