Sommarlängtan

Sommar sommar sommar... Jag börjar längta efter sommaren nu. Att käka jordgubbar, och jag bara MÅSTE plocka själv ifrån något jordgubbsland. Sen bara käka å käka. Man är ju egentligen nästan trött på jordgubbar efter sommaren, men man längtar alltid till dem igen nästa sommar. De små röda bären.. omnom! Gu så gott! Längtar efter kladdkaka, grädde och jordgubbar som jag fick för snart två år sen av en speciell person. Jag hoppas det kan hända igen, det var så mysigt. En perfekt kväll ♥

Kanske kan man hitta på något liknande busigt på Cypern. Gärna äta picknick i solnedgången, det skulle inte vara så dumt! Men vi får se vad som händer. Vad vi än gör så kommer resan bli hur bra som helst, det vet jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0