Slagen hjälte !

Jag ser mig själv som en slagen hjälte. Går hade jag ridning och hoppning. Aussie och jag var ett bra par. Det lite oturliga var dock att när vi skulle skutta över en grind så blev det aningen läskigt. Så hästen veck plötsligt tvärrätt åt sidan medan jag var på väg framåt. Det resulterade i att jag far rätt ner i backen. Ajdå! Eller hoppsan kanske man skulle säga?

Avtrillningen resulterade i en ganska öm rumpa och blåmärken på ett antal ställen. Benet värker som bara den. Usch och fy! Men det är sånt som händer. Jag har bara väntat på att få trilla av i två år sen sist då det blev akuten. Tyckte att det skulle vara nyttigt för att känna att det inte är så läskigt eller gjorde ont. Blä för att det ska göra ont, annars är det bra ju! Haha.

Var skönt att jag kunde sitta upp i alla fall och fortsätta rida och hoppa grinden igen, och hela banan också. Det är så man ska göra för att inte bli rädd. Så det är jag nöjd med. Så smärtan är inte den samma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0