Onsdag, fiskens dag?

Jag har gjort provet. Jag har precis gjort provet! Så skönt! Nu är det bara andra delen av det som man ska ta sig igenom imorgon... Men då får man ha boken i alla fall. Hur som helst har jag ingen aning om hur det gick men hoppas att det gick bra.
Nu sitter jag kvar i skolan och måste vänta på bussen som går halv tre. Låter kanske inte så länge, men jag har redan suttit här en timme redan och då blir det länge. Ja, blir vingåker ikväll och jag har bestämt mat. Kände för att vara lite nyttig så tänkte att vi skulle äta fiskgratäng. Hoppas den blir god men det tror jag. Annars brukar inte fisk vara det första man tänker på precis. Men den här fiskgratängen är speciell! Smakar lite annorlunda, och med det menar jag god. Så det blir nog kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0