Lördag 28 April.

Väckarklockan ringde klockan 06.30. Härligt på en lördag.. Men det var nämligen så att min syster tävlade i Vingåker på sin första tävling regionalt! Hon hade andra start och tävlingen började klockan åtta så det var bara att palla sig upp och åka dit. Och ni som inte vet eller förstår så kan jag berätta att det är hästhoppning jag talar om.

Första hoppet gick bra som var en clearround och hon fick rosett. Vid andra hoppet, en högre höjd och nu skulle det gå på tid. Då blev det lite annat. Det gick väl inte fullt lika bra. Det var hästens andra tävling och sofias första, så jag tyckte det var duktiga ändå. Så en nöjd syster fick man med sig hem.

Eftersom jag suttit ute i solen till klockan halv två så är jag ganska solbränd och enormt många fräknar har letat sig fram. Det roliga är ju att jag suttit på samma plats hela dagen, så jag är bara bränd på ena sidan! Åh hjälp! Ser ju lite skojsigt ut! Men hoppas att det inte märks... för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0