Det är inte sant!

Håller på att packa till imorgon då det är studentkryssning! En massa saker ska med! Hu jeda mig! Haha, men det ska bli riktigt skoj och jag hoppas det blir ett minne för livet. Man tar ju faktiskt bara studenten en gång (om man inte pluggar vidare, men det är inte samma sak).

Dessutom har jag gjort något legendariskt, i alla fall ur mina ögon sett. Jag har beställt en klänning från nätet. Och inte vilken klänning som helst, utan min studentklänning! Den är så fin så fin och jag hoppas verkligen den sitter som en smäck som man brukar säga. Då kommer jag vara så lycklig! Jag har även hittat ett par perfekta skor att ha till, och de är inte dyra alls! Klänningen var inte heller dyr så det här verkar ju superduperkanon bra! Jag var i tid också, inte veckan innan eller något, så toppenbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0