Det är inte okej !

Igår kväll hade vi gäster hos oss på kvällen. Det var riktigt trevligt och roligt. Vi åt god mat och efterrätt osv. Men nu har jag bestämt mig för att inte äta godis och så på ett bra tag. Känns så äckligt i tänderna och det är faktiskt inte gott längre. Så jag ska försöka undvika sånt.

Hur som helst, gästerna stannade frammåt småtimmarna. Och eftersom jag sovit dåligt natten tidigare så började ögonen praktskt taget att trilla ihop. Så när man tar fram matte D boken halv två på natten så får det helt enkelt vara nog. Det är inte okej! Så jag sa till dem att åka hem, eller aa, gå hem eftersom det inte var så speciellt lång bit de skulle. Haha. Men kvällen tycker jag var kanon! Men det är det alltid när man träffar så trevliga vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0