Bak sugen!

Jag är sugen på bak! Alltså... att baka. Inget annat om ni trodde det! Haha, jo. Mamma satte på ugnen här i köket där jag sitter och pluggar (eller snarare pluggade) och det luktade muffins, kladdkaka eller liknande i min näsa. Mmmmm... Så då fick jag en lust att ställa mig vid bänken och knåda ihop en liten kaka. Men kommer det hända, nej.. suck.. Men kanske någon annan dag när det finns mer tid och när det passar bättre.

Idag ska jag rida. Blir nog den härliga Aussi idag igen. MEn idag blir det markarbete så vi får se hur vi tar oss fra då, om det blir några förändringar mer snabbhetsmässigt eller inte ;)
Ha en bra kväll allihopa!




Awesome muffin, tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0