Pluggar med spotify!

Sitter just nu med musik i högtalarna på hög volym som jag då och då skrålar till. Just nu lyssnar jag på Patrik Isaksson's och Sarah Dawn Finer's duett Du som tog mitt hjärta. Den är riktigt rolig att sjunga till tycker jag, men den har lite sorglig text däremot.. Annars är musiken som jag lyssnar på väldigt blandad! Ibland kan det komma lite franska bitar, ibland Akon eller Disney och i vissa fall The Ark eller Håkan Hellström. Så det är en blandat kompott minst sagt! Fortfarande är mina favoriter Boyce Avenue som jag har lagt upp ett klipp på tidigare i bloggen om ni glömt bort vilka det är.



Har varit tvungen att damma av min pc eftersom våra bokföringsprogram och "hjälpcd-skivor" inte passar på macen. Känns lite segt, gammalt och konstigt. Men men. Det funkar ju så.

Just nu pluggar jag redovisning och beskattning, har ju prov på torsdag som ni vet! Och idag hade jag ju ett annat prov i ekonomi, vi får se hur det gick, men några rätt måste jag ha haft i alla fall! Fast jag fatta inte en fråga så jag bara skrev vad jag trodde han menade med frågan, och efteråt visade det sig ju att jag inte hade förstått. Men som sagt, de andra frågorna måste jag ju haft några rätt på (hoppas jag...).

Nu kom lilla farmor hit så jag har satt på lite kaffe. Hoppas bara jag hinner plugga något då jag hade tänkt att titta på idol kl 20.00. Måste ju kolla kvalet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0