På begäran så börjar jag blogga igen!

Sitter just nu i skolan med min mac dator och väntar på att min nästa lektion ska börja, musik! Jag älskar musik, och idag ska vi i mitt lilla "band" börja köra tillsammans med guitarr, piano, trummor och bas. Super kul ska det bli! Vi spelar dock en lite svår låt då det är en låt jag inte lyssnat speciellt mycket på: That's alright mama med Elvis. Ja, det kanske är en klassiker, så ni får väl fnissa lite åt mig om ni vill. Men så ligger det i alla fall till.

När vi ändå snackar musik så kan jag berätta att jag hittat ett nytt band som låter grymt bra! Jag som älskar acoustiska verisioner har nu hittat ett band som bara spelar acoustiskt! De gör covers på andra låtar som är kända, och lite mindre kända. De kan jag rekomendera stort! De heter Boyce Avenue. Här får ni ett litet smakprov och jag ska göra lite nytta och försöka mig på lite läxor. Tills dess - njut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0