Ny bloggstart = ny design

Jaha. Psykologiuppgiften gick relativt fort att göra så nu sitter man med sin älskade Mac och bloggar. Borde kanske göra lite läxor, men jag vet inte.. Känns inte riktigt som jag är i stämning för det just nu. Känner mig fredagsbubblig (?). Ja, ni vet, lite uppe i varv, kan inte sitta still och så vidare. Tur att jag har tangenterna att ta ut överenergin på!
Över till något helt annat: Jo, eftersom jag börjat om på ny kula (så att säga) när det gäller bloggandet kanske det vore bra och passande med en ny design kan man ju tycka. Och ja, så tycker även jag. Så inom kort kommer jag att fräscha till det lite. Men det blir inte idag, och troligen inte imorgon. Men någon gång kommer det ske, så var beredda på det kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0