Dålig uppdatering? - Ja tyvärr!

Ja, ni får ursäkta den dåliga uppdateringen. Men den här veckan har jag varit sjuk och inte orkat med så mycket. Har varit på akuten en gång och sjukhuset en gång. Jag har fått veta mina sjukdomar: öroninflammation + hörselgångsinflammation + halsfluss + bihåleinflammation. Ja, som ni märker har man inte så mycket ork med alla dessa sjukdommar på en gång. Så tiden har mest gått åt till att vila upp sig. Tvn har varit min bästa vän den senaste veckan kan man säga.
Idag är min första feberfria dag. Har haft feber från förra fredagen annars. Men nu är jag inne på min andra penicilinkur för den här veckan (eller, tredje på två månader). Har haft lite otur på sjukdomsfronten, men nu hoppas jag på att bli helt frisk och återställd! Vi hår hålla tummarna!
Nu ikväll ska min familj hem till en annan familj, men inte vilken familj som helst utan nämligen familjen Karlsson! Det ska bli trevligt. Sen så ska man väl än en gång spöa dem i "Neger och president" som kortspelet kallas. Är ju ett ganska hemskt namn på spelet måste jag säga, man borde verkligen byta namn på det! Jag får försöka hitta på något trevligt namn. Kom gärna med förslag annars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0