Bara en ynka liten kvar! Sista antibiotikadagen!

Jag har ju varit sjuk. Ja, än känner jag mig inte helst frisk faktiskt, men nu har jag snart ätit antibiotika i 15 hela dagar. Jag har bara ett piller kvar som jag ska ta ikväll. Sen hoppas jag på att jag kan bli frisk helt ordentligt.
Anledningen till att jag ätit i 15 dagar och inte bara 10 som är den riktiga kuren är för att jag först fick en annan slags antibiotika som inte bet på mig, som man säger. Så efter 5 dagar med den fick jag byta då jag fått en ny sjukdom. Den har i alla fall försvunnit, så jag tycker att det andr också borde vara borta nu. Men det blir nog att försöka boka in ett återbesök så de kan besikta mig och konstatera att jag är helt frisk, först då blir jag nöjd.
Så håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0