Update!

Nu har alla helgens upplevelser och inbokningar tagit slut och jag ligger helt utmattad i min säng.
Det har varit en tomult helg som haft mer än mycket att bjuda på.
Först var det maskerad-tjejkväll hos Isabella som var urtrevlig! Blev mycket prata, speciellt då vi var i lag och hade vissa frågor som vi skulle snirkla ur svaret på genom att fråga de andra deltagarna. Dock kunde man ju inte fråga rakt ut då alla visste reglerna och hade olika frågor. Om man förstog att någon frågade en fråga från leken kunde man ljuga, hur mycket man ville!
För mig var det lugnt, jag övslöjade ingenting! Duktig tjej, däremot fick mitt lag ut tre frågor (av sex) och vann! Roligast var nog en tjej som förstod att det var lite lurt när de frågade henne om sporter, så hon drog till med att hon hade kört en massa sporter! Till exempel skidskytte.. ? Haha.
Tyvärr var ju jag tvungen att åka hem tidigt då jag skulle skriva högskoleprovet på lördagen.
(Jag vet att bilden är sne, men den ville inte vända på sig.. Men ni har väl friska nackar och kan vrida lite på huvudet istället)
Högskoleprovet var en hel upplevelse i sig. Var pirrig i magen och visste inte alls vad jag hade framför mig. Kändes nästan som man skulle simtävla.. hm?
Men jag skrev på och gjorde mitt bästa. Var lite klurigt, speciellt i början innan man förstod hur man skulle göra. Resultatet blev inget vidare, men det tycker jag inte gör något, för jag ska ändå göra det i vår igen. Då vet jag hur allt funkar och kan vara mer förberedd.
Efter provet var det bara att ladda om, duscha och slänga i sig lite mat. Hann knappt äta klart maten innan taxin kom, men det gjorde inget. Men som sagt: vi åkte taxi till förfesten. Det var kul där. Roligt folk, skön musik, knäpp tjing-tjong lek och god dricka ;)
Vid elva tiden knalla vi vidare till Safiren där Nause sedan spelade. Snacka om att vi dansade loss! Slängde med håret och hoppa som en galning - kul!
Synd bara att det alltid måste vara några som börjar bråka. Kom mitt i två slagsmål, men hann undan som tur var!
Men som sagt, kvällen var urkul och asrolig (och svettig såklart!)! Jag kom inte i säng förns tre (eller två om man ställde tillbaka klockan), och då hade jag varit vaken sen sex, nice!
Söndag - ont i huvet.. Blev en lugn dag. På eftermidan åkte Andreas och jag till Wingfield och kollade in hans nya lägenhet! Han och Christer tapetserade klart medans jag och Anton plockade in lite saker i lådor och skåp och så. Det kommer nog bli jättefint där :)
Sov över hos älsklingen och åkte sen hem imorse, halv sju! La mig i sängen och sov en stund till när jag kom hem. Och nu sitter jag här.
Nu har ni fått lite update. Kommer kanske fler inlägg snart, måste ju kompensera eftersom jag inte uppdaterat på hela helgen. Men ha det bra till vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0