Trodde Andreas var försvunnen imorse!

Jag har varje dag på mig några konstiga saker på min högra arm. Det är silly bands. Sofia fick med sig en hög från kusinerna när vi var i USA, så när vi åkte påväg till flygplatsen så dela vi på dem lite.
Jag har fyra stycken. En rosa bebis som får föreställa yngsta kusinen Vilgot. Sen har jag en lila "tarantella" som får symbolisera Edvin, min mittersta kusin. Jag har ett gult A som står för August också. Det är alla mina kusiner det, yngst till äldst.
Till mina kusiner har jag även ett till A, ett vitt. Det står för Andreas. Så varje dag har jag "mina" killar på armen. Lite gulligt faktiskt om jag får säga det själv.
Men imorse förstår ni, då fattades ett A, Andreas A. Så jag ställde mig frågan (lite panikslaget faktiskt): Var är Andreas?! Som tur var så hittade jag A:t ganska snabbt, men det var lite komiskt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0