Helgen i sin helhet!

Den här helgen händer det mycket saker, det ör för den anledningen jag inte kunde ligga kvar i sängen imorse och sova utan var tvungen att gå upp. Jag är så himla nervös!
Ikväll är det först och främst "maskerad-tjejkväll" hos Isabella. Det ska bli riktigt, riktigt roligt det! Jag har aldrig gått in så mycket på utklädnad som jag hade tänkt göra ikväll. Ni kommer nog inte känna igen mig! Innan jag åker dit hade jag tänkt att lägga ut en bild här så ni också får se mig!
Imorgon bitti sen ska jag upp mycket tidigt. Jag ska nämligen skriva högskoleprovet. Kul att åka till skolan en lördag och sen sitta där och skriva prov en hel dag! Men jag ska göra mitt bästa. Har ju aldrig tidigare skrivit högskoleprovet så det ska bli en ny erfarenhet, därför är jag ganska nervös! Sägs ju att det ska vara rätt svårt också...
Efter provet direkt är det bara att åka hem och duscha och byta om sen åka iväg till förfest som senare går ner i parad till Safiren där NAUSE ska vara. Det ska bli riktigt, riktigt kul!! Men samtidigt är jag rädd att jag ska vara helt slut eftersom jag skriver provet hela dagen. Men jag ska helt klart göra mitt bästa för att strunta i det.
Söndagen blir en lugn dag, hehe.
Skönt att jag delade med mig av alla mina "problem" och bekymmerheter. Nu vet ni alla det. Haha! Men det är inget konstigt med det. Alla kan känna såhär ibland. Det är det som är det härliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0