Grattis Mamma!

Idag fyller min mamma år. (Jag tänker inte berätta hur mycket, men jag kan berätta att hur många födelsedagar jag än firar henne så kommer hon alltid vara ung för mig.) Min mamma är speciell förstår ni. Hon är som min bästavän samtidigt som hon är min mamma, morsa. Klart att hon är jobbig ibland, men de gånger hon bryr sig och finns där för en är fler. Idag är det hennes dag och jag hoppas att dagen blir toppen för henne! Ikväll blir det kalas för henne här hemma, så hon kanske inte får sitta ner så mycket är jag rädd för, hon är så duktig! Men jag hoppas verkligen att hon kan njuta av sin dag ändå!
Grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Mammiz

Tack gumman! Jag älskar dig ! <3

2011-10-14 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0