Vilken helg!

Jösses! Helgen, och även lovet har bara flugit förbi! Det sa bara svisch. SVISCH! Jag hann ju inte med. Vad sägs om att göra om det så jag kan få hänga med? Snääälllaaaaa? Nehepp. Ja, i helgen har jag i alla fall flyttat älsklingen♥. Hjälpt till så gott jag kunnat i alla fall. Har ju varit sjuk också. Men jag har packat upp lite grejer och "piffat" till lite, som att fixa motiven i tavlorna och diskat lite. Han får världens finaste lägenhet får han. Den är helt underbar och mysig. Visst kanske det är delvis för att han är där, men ändå :) I går var vi i Örebro på IKEA, Chilli och Hemtex bland annat. Det blev två fulla bilar proppade med grejer till hans crib. Jösses, var ska allt få plats kan man fråga sig? Men det gör det. Och det blir så fint! Jag kan inte sluta tänka på det, fint fint fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0