Tisdag - ledig.

Jaha. Även idag blev man ledig efter mycket om och men. Gick till skolan vid elva för att ha min enda lektion, matte D, och vi står där och väntar vi få som har den kursen. Sen när det gått en kvart får vi reda på att han är sjuk så det är bara att åka hem igen. Visserligen gjorde det inte så mycket eftersom jag ändå var tvungen att hämta böcker till ett läxförhör som vi ska ha imorgon eftersom vi "slapp" gå på lektionen. Men ändå.
Här hemma idag har jag blivit en riktig fena på engelska! Ja, jag har ju kollat så mycket på vänner. Det är kul och jag försöker tänka på språket, vilket är bra. Vill verkligen göra bra ifrån mig på nationella så.
Nu ikväll ska jag åka och rida! Jippi! Idag blir det hästbyte och dressyr. Ska bli skönt att komma ut och få lite frisk luft och få träna lite. Att mysa med hästarna är ju inte heller helt fel.
Hittade lite gamla bilder när jag rider barbacka på Sune, tur att man fått bättre sits...... hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0