Nationella prov.

Igår var det nationella prov så jag hade inte orken att skriva ett ord till efter de 3,5 timmar jag satt. Istället åkte jag hem då efteråt och sov en liten stund. Fanns inget annat alternativ för mig. Var trött som en gris!
På kvällen var det ridning och jag hoppade studs. Var en evight sen jag gjorde det! Var sen Max var i sina bästa dar och jag hade privatlektion med Lina för Jenny. Var ett par år sen kan man ju säga. Men i alla fall gick det jättebra och jag har kärat ner mig i hästen lite. Är så härligt när man kan få tillit från en häst när man ger sin egen. Är ganska så svårt på sin lilla timme som man har en ridskolehäst, så jag blev jätteglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0