Måndag, ledig - igen.

Jaha. Även denna måndag blev man ledig då lärare är sjuka/borta. Tror nästan att min svenska/engelska lärare rest bort till Kanarieöarna i två veckor men fick inte begärat ledigt så är "sjuk" istället. Elever gör det, så varför inte lärare?
Eftersom man var ledig idag fick man inte ett skit gjort. Det är sant. På något sätt blir man helt förlamad och ingenting händer. Jag vet knappt vad jag gjort idag. Men jag ska försöka komma ihåg nu.. hm..
Jo, jag har kollat på vänner med engelsk text för att försöka (under roliga former) att träna på lite engelska till det nationella som är på fredag. Sen kom Hanna och Evelyn hit och vi gjorde lite till företaget. Vi knalla till vårt möte på banken och fixa allt sånt. Sen kom jag hem, hade lite mys med syster medan jag åt lunch. Gick ut och gick, skjutsa syster till stallet, var luciatränare i badhuset, kom hem och åt lite, åkte och hämta syster från stallet och sitter nu här och försöker göra lite läxor.
Förresten tar jag tillbaka det där med att inte få någonting gjort. Det verkar ju som jag gjort en massa. Skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0