Hemsökt?

När jag dör kommer jag nog spöka runt i alla hus jag bott i eller varit i ofta. Som till exempel mitt nuvarande hus, barndoms hem. Eller kanske min farmor och farfars hus gamla hus, mina grannar Lina&Kalles hus och mormor och morfars sommarställe. Man vill ju veta hur det ser ut då, när den/dem som bott där flyttat därifrån och nya kreativa människor kommer med nya idéer och tankar kring huset. Det kan vara spännande att se hur det ser ut efter deras peronliga makeover.
Det värsta med det här är att det kanske är andra människor som tänker likadant? Tänk om man har spöken i huset hela tiden som kollar in alla prylar och nya stilar efter man gjort om lite. Läskig tanke! Men det värsta är nog att vi i förra veckan såg att tanten som hade det här huset innan oss har gått bort. Tänk om hon har/hade samma tankegångar som jag? Uuuuh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0