Gick vilse - i Vingåker!

Igår kväll intog jag Andreas lägenhet igen. Medan han stökade runt och plockade ur kartongen låg jag under mysisfilten och halvsåg och tittade på tv. Snäll flickvän va? Men enligt min pojke så var det bara bra att jag låg där, då var jag inte "i vägen". Men han mena inget illa, det förstår jag för han sa det och pussade lite på mig. Sötnos♥
Imorse när jag skulle gå till bussen som går från station i Vingåker fick jag lite problem.. Jag stod vid ett vägskäl och funderade på vilken väg jag skulle ta. Och det kändes som jag redan var sen. Men jag orienterade mig fram till slut. Tänkte att där brukar väl bussen åka när jag åker med "statsbussen" i Vingåker? Och utgick från det. Och mycket rätt. Träffade på bussen där. Sen hitta jag och gick i rätt snabb takt till stationen och hoppade på bussen (som jag inte hade behövt stressa till då jag fick vänta ändå..). Och nu sitter jag här, i skolan och ska uthärda ännu en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0