Ekonomiprov - CHECK!

Skönt att beta av alla de jobbiga sakerna som man har ligger över en. Idag var det ekonomiprovet man fick gjort. Skönt då det var väldigt stort och kommer att påverka betyget, så man var ju lite nervös.

Jag har bara en mattelektion nu snart och sen slutar jag. Det behövs idag kan man ju säga eftersom jag är så ortooooligt trött. Satt uppe rätt länge igår och pluggade, så kanske att man kan ta igen det ikväll sen.
När jag kommer hem hinner jag inte för jag måste plugga då.... kul. Men det är saker man kan göra klart i alla fall. Som redovisning och beskattnings läxan. En stor läxa, men när den är klar är den klar. Skönt!
Tänkte att jag skulle "plugga" lite engelska sen också. Blir väl att kolla på någon film eller så med engelska. Haha. Det längtar jag till. Att vila i soffan, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0