Flytt!

Idag har jag varit och hjälpt min farmor att flytta. Jag fick bara göra småsaker och sedan laga mat åt alla människor, blev ett riktigt storkok med makaroner och köttfärsås! Alla blev i alla fall mätta, och det var ju huvudsaken.

I lägenheten tycker jag att hon har fått det rätt så fint, fast allting bara har lastats in där idag. Känns skönt nu när man kan se hur det kommer att se ut. Blir en lättnad.

Nu snart ska jag hjälpa Sofia med att laga mat, hon får nämligen gäster ikväll. Det är alltså hennes tur att ha halv-åtta hos mig. Läste ni förresten om henne och hennes kompisar i KatrineholmsKurirens tidningsbilaga Knuten i torsdags? Om inte: Kika lite nu!

Ikväll ska jag på artonårsfest. Så jag ska väl göra mig iordning för det sen också, men nu kära läsare ska jag titta lite på IKEAs hemsida, är så sugen på att köpa lite saker tills man ska flytta hemifrån! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0