Nedräkning.

Nu har nedräkningen börjat, men inte bara för en sak, utan för flera saker.


•Köket börjar arta sig. Fast näst intill alla saker blev fel när de levererades så börjar köket ändå se ut som ett kök nu! Och det är inte bara ett kök, utan världens finaste kök!!!!

•Om 17 dagar (om man räknar med idag) så fyller jag arton år. Då blir jag myndig, inte för att det verkar så speciellt kul, det bevisar bara att man blir äldre, ja, till och med gammal. Men det är ju så det är och man får vara glad ändå. Vid arton års ålder öppnas ju en massa portar, man får ju tex ta körkort, handla på internet, skriva under saker utan målsmans sällskap, gå på krogen osv.

•För exakt ett år sen idag så for mina kusiner ifrån lilla Sverige för att under en tvåårsperiod leva i stora Amerikat. Det är alltså bara ett år kvar! Nedräkningen har verkligen börjat!

•Vårterminen har startat, vilket innebär en massa lov att se fram emot så man kan vila upp sig, men vårterminen bevisar att sommaren snart är påväg. Äntligen kan man börja räkna ner till de varma, soliga dagarna på stranden!

•I sommar kommer jag resa till USA, så det har man börjat räkna ner till. Det ska bli väldigt kul att träffa kusinerna och se hur de har det i det stora landet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0